KAZADES
Kullanıcı Sözleşmeleri Hakkında
Haklarınızın ve yükümlülüklerinizin detaylarını bu sayfada yer alan sözleşmelerde bulabilirsiniz.
ÇERÇEVE HİZMET SÖZLEŞMESİ ONAY VE BİLGİLENDİRME FORMU
- Bilgilendirme
İşbu Çerçeve Hizmet Sözleşmesi Onay ve Bilgilendirme Formu (“Form”), Kullanıcı ile Kazades arasında gerçekleşecek akdi ilişki kapsamında, Kullanıcı’ya kazades tarafından sunulacak hizmet ve işbu hizmete ilişkin Kullanıcı’nın hak ve yükümlülüklerini içeren bir onay ve bilgilendirme formudur.
İşbu Form’un ve Sözleşme’nin Kullanıcı tarafından dikkatlice okunması ve incelenmesi, hakkında bilgi alınmak istenen hükümlerin ve konuların varlığı halinde işbu hususların, Sözleşme’nin imza altına alınmasından önce Kazades’e yazılı olarak bildirilmesi gerekmektedir.
- Sözleşme
İşbu Form’un dijital olarak Kullanıcı tarafından sistem üzerinden onaylanması ile Kullanıcı, Taraflar arasında akdedilecek olan Çerçeve Sözleşme kapsamında Kazades’in sunduğu e-tutanak , uzman raporu desteği ve danışmanlık hizmetlerinin detaylarına ilişkin kendisine bilgilendirme yapıldığını ve Çerçeve Sözleşme’nin uzaktan iletişim araçları vasıtası ile akdedilmesine onay verdiğini beyan etmektedir.
- Hizmetler
E-Tutanak , Uzman Raporu Desteği ve Danışmanlık Hizmetleri: Kullanıcı, Kazades ile akdedeceği Çerçeve Sözleşme kapsamında Kazedes’in sunduğu dijital tutanak , uzman raporu ve danışmanlık hizmetlerinden yararlanacaktır. Kullanıcı’nın Kazades’in sunduğu hizmetlerden yararlanabilmesi ve bu kapsamda sunulan hizmetlerin alınabilmesi için internete bağlanma özelliği olan akıllı telefon kullanması şartı olup, Kullanıcılar’ın akıllı telefonlarının Android 7 ve üstü; IOS 13 ve üstü sistemlere ve tarayıcılarının ise Chrome için 90 üstü, Safari için 12 üstü, Firefox için 100 üstü, Edge için 100 üstü veya Opera için 90 üstü versiyona sahip olması gerekmektedir. Kullanıcı’nın Kazades’i kullanırken verdiği bilgiler Kazades’in güvenlik uyumluluğu bulunan sisteminde saklanacak, Kullanıcı saklanan bilgilerini yönetim arayüzü veya mobil uygulamadan silebilecek, değiştirebilecektir.
Kullanıcı sistemde kayıtlı hattını 3. kişiye devretmesi, SIM kartını değiştirmesi veya hattını başka bir mobil operatöre taşıması halinde veya kimlik, iletişim ve diğer kimlik tespitine konu bilgilerinin değişmesi halinde bu durumu kazades’e derhal yazılı olarak info@kazades.com.tr adresine bildirmesi gerektiğini bilmektedir.
Yine kullanıcı sistemde kayıtlı bulunan aracını satması halinde hesabını silmesi ve durumu kazades’e derhal yazılı olarak info@kazades.com.tr adresine bildirmesi gerektiğini bilmektedir.
Kullanıcı, ürün ve/veya hizmet satışı yapan ve ödemenin alıcı tarafından yetkilendirilmiş veya alıcı aracılığı ile başlatılan ödeme işlemlerinde yetkilendirme sırasında ödeme işleminin tutarının tam olarak belirtilmemesi ve/veya gerçekleşen ödeme işlemi tutarının, harcama geçmişi, sözleşme şartları ve ilgili diğer hususlar dikkate alınarak öngörülen tutarı aşması halinde, malın/hizmetin tüketilmemiş veya hizmetin alınmamış ve/veya mükerrer olacak şekilde alıcıdan iade alınmamış olması koşulu ile geri ödeme talebinde bulunabilecektir.
Kullanıcı, kazades hesabını (ilgili kullanıcı adı ve şifre dahil), ve paylaşılan verileri korumaktan sorumlu olacak, bunları yetkisiz üçüncü kişilerle paylaşmayacak ve güvenli bir şekilde muhafaza edilmesi için tüm makul ve gerekli önlemleri alacaktır.
Kullanıcı, kazades uygulamasını yalnız kullanım koşullarına uygun olarak kullanmakla yükümlüdür. Kullanıcı, uygulamanın yüklü olduğu akıllı telefonunun kaybolması, çalınması veya yetkisiz bir şekilde kullanımının söz konusu olması halinde Kullanıcı durumu derhal kazades’in 0 850 346 81 60 numaralı Çağrı Merkezi’ne ulaşarak veya info@kazades.com.tr adresine e-posta yolu ile bildirmekle yükümlüdür. Bu tür durumda uygulamayı başka bir telefonda indirip şifresini değiştirmelidir
Kazades’in dijital tutanak , uzman rapor desteği ve danışmanlık hizmetlerine ilişkin olarak; Kullanıcı’nın cayma hakkı, Sözleşme’nin kurulduğu tarihte başlar. Kullanıcı, Sözleşme’nin kurulmasından itibaren 14 (on dört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeden ve cezai şart ödemeden cayma hakkını kullanabilir.
Ancak kullanıcı 14 gün içerisinde herhangi bir kaza yapmış ve uygulamadan faydalanmış ise artık cayma hakkını kullanamayacaktır
Kullanıcı cayma hakkını kullanmak istediğini bu süre zarfında Kazades’e 0 850 346 81 60 no’lu Çağrı Merkezi yoluyla veya info@kazades.com.tr adresine e-posta vasıtasıyla iletmesi gereklidir. İlgili mevzuat uyarınca 7 (yedi) gün içinde Kazades tarafından aboneliğin iptali yapılır.
Kullanıcı, Kazades tarafından Çerçeve Sözleşme ve hizmet koşullarında değişiklik yapılması halinde, değişikliğe ve fesih hakkına ilişkin yapılacak bildirimin ardından, bahsi geçen değişikliği kabul etmediği takdirde, değişikliği öğrendiği tarihten itibaren 30 (otuz) gün içerisinde yapacağı yazılı bildirim ile Çerçeve Sözleşme’yi herhangi bir ücret ödemeksizin feshedebilecektir.
Bu kapsamda Kullanıcı her türlü bilgilendirmelerin Kazades Mobil Uygulaması veya www.kazades.com.tr veya Kazades ile paylaştığı bildirim kanalları üzerinden yapılacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
Kullanıcı, değişikliği öğrendiği tarihten itibaren 30 (otuz) gün içerisinde Çerçeve Sözleşme’ye ilişkin fesih hakkını yazılı bir bildirim ile kullanmaz ise değişikliği kabul etmiş sayılacaktır.
Değişikliğe ilişkin fesih koşullarına ilişkin olarak Mevzuat kapsamında farklı bir süre öngörülmesi halinde, Mevzuat kapsamında öngörülen süre uygulanacaktır.
Kullanıcı Kazades ile paylaştığı iletişim bilgilerindeki değişiklikleri Kazades uygulaması üzerinden güncelleyebilecektir. Veya kazades’e ait info@kazades.com.tr adresine e posta ile yazılı olarak bildirmesi ; Aksi halde Kazades’in Kullanıcı’ya ait mevcut iletişim bilgilerine yaptığı bildirimler geçerli olacaktır.
Sunulan hizmetlere ilişkin ücretlendirmenin adil ve şeffaf bir şekilde yapılması esastır. Bu kapsamda tarafınıza, Kazades tarafından sunulan hizmetlere dair fiyatlandırma detaylarına mobil uygulama üzerinden hizmet paketleri listesinden ulaşabilirsiniz.
Kullanıcı tarafından aksi yazılı olarak talep edilmediği sürece Kazades hizmetlerine ilişkin ücretler, indirimler, sadakat puanları gibi kırılımları ayrı ayrı içeren bir ekstre Kullanıcıya elektronik olarak sunulabilecektir
- Hatalı ve Yetkisiz İşlemlerde Geri Ödeme
Kullanıcı derhal ve her halükârda ödeme işleminin gerçekleştirilmesini takip eden 3 gün içerisinde yetkisiz veya hatalı işlem bildiriminde bulunarak; ilgili işlemin düzeltilmesini talep edebilir. Kullanıcı’nın bu talebinin kazades tarafından uygun bulunması halinde ilgili işlem bedeli ödeme işlemi doğrudan Kullanıcı’ya iade edilecektir.
- Şikâyetlerin Bildirilmesi ve Çözümü
Kullanıcı, kazades tarafından sağlanan hizmetlere ilişkin şikâyetlerini ad-soyad bilgisi ve Kazades Hesabı’na ait kullanıcı numarası ile aşağıda belirtilen şekilde Kazades’e başvurabilir.
Başvurular, başvuru tarihinden itibaren 20 (yirmi) gün içerisinde; yanıtlanmamışsa yanıt verilmesi gereken 20 (yirmi) günlük sürenin bitiminden itibaren, kullanıcının başvurusu olumsuz yanıtlanmış veya verilen yanıt kullanıcı tarafından yeterli bulunmaz ise, Kullanıcı’nın her halde, Kazedes tarafından sağlanan hizmetlere ilişkin şikayetleri yönünden İl/İlçe Tüketici Hakem Heyetleri’ne başvuru hakkı saklıdır.
- Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar
İnternet, doğası gereği sınırları geniş bir yapı üzerinde kurulduğundan kullanıcılar için sahtekârlık, dolandırıcılık, bilgisayar virüsü bulaşması, yetkisiz erişim, şifre ve kişisel bilgilerin çalınması gibi kötü niyetli saldırılara maruz kalma riski taşır. Kazades olarak bu riskleri asgari seviyede tutmak için teknolojinin imkân sağladığı mümkün olan tüm önlemleri almaktayız.
Bilinçli bir internet kullanıcısı olarak aşağıda belirttiğimiz konularda bilgi sahibi olmanız ve kendinize ait önlemleri almanız, internet üzerinden gerçekleştireceğiniz tüm işlem ve hizmetlerimizden daha güvenli bir şekilde yararlanmanızı sağlayacaktır.
* Kazades’in internet sitesine ve mobil uygulamasına giriş, internet tarayıcınızın adres çubuğunda çıkan kilit simgesi, sitemizi güvenli olarak kullanabileceğiniz anlamına gelir.
* Diğer internet sitelerinde ya da e-postalarda yer alan ve link içererek linke tıklanması talep edilen bağlantılara güvenmeyin. Bu bağlantıları erişim için kullanmayın.
* Kazades, hiçbir zaman müşterilerinin şifrelerini soran, kişisel bilgilerini talep eden veya güncellenmesini isteyen e-postalar göndermez.
* Gerçekleştirdiğiniz işlemlere ait dekontlar, Mobil Uygulama üzerinden temin edilebilir.
* Kazades tarafından telefon, SMS, e-posta vb. kanallardan iletişim kurularak kart bilginiz hiçbir zaman talep edilmez.
* Kazades, Kullanıcı’ya özel duyuru, uyarı ve benzeri sürekli bilgilendirmeleri Mobil Uygulama bildirimi, SMS veya e-posta üzerinden gerçekleştirir. Bu kanallar üzerinden gelmeyen bilgilere Kullanıcı itibar etmemelidir.
Kullanıcı, işbu formun Çerçeve Sözleşme’nin eki ve ayrılmaz bir parçası olduğunu, işbu formun ve Çerçeve Sözleşme’nin Kazades’in internet sitesi aracılığı ile de (www.kazades.com.tr ) görülebileceğinin ve talep etmesi halinde sözleşme hükümlerinin tekrar görüşülebileceğinin kendisine bildirildiğini, Çerçeve Sözleşme’yi dikkatlice okuduğunu, bilgi sahibi olduğunu ve kabul ettiğini, Çerçeve Sözleşme’nin Taraflar arasında mutabık kalınan uzaktan iletişim aracı vasıtası ile akdedileceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.
KAZADES/tramay TRAFİK KAZASI MOBİL ASSISTANCE HİZMETLERİ
B.Evler mah GMK Bulvarı no : 320 A.Taş Apt 2/17 yenişehir MERSİN